Connect with us

Икономика

Office 1 с цялостни решения за бизнеса

Публикувано преди

на

Годината е 1998-а, когато международният бранд Office 1 Superstore навлиза в България и преобръща представата за търговия с офис продукти. По онова време не е изненада, че една модерна компания бързо успява да се превърне в лидер на пазара. По-интересен обаче е пътят ѝ през следващите 24 години и това как глобалният бранд става собственост на българи.

Пътят на успешния български мениджмънт

Историята на Office 1 започва още през 80-те години на миналия век и води началото си от Маями, щата Флорида. Веригата навлиза у нас под името Office 1 Superstore, след като Кооперация „Панда“ получава мастър франчайз за територията на България. Първият магазин от веригата отваря врати в София през юни 1998 г.

През следващите бурни две десетилетия, докато конкуренцията става все по-голяма, компанията развива широка търговска мрежа в цялата страна. Прави обаче и редица ключови за времето си крачки в дигитална посока – въвежда ERP система и става една от първите български фирми със собствена онлайн платформа за корпоративни клиенти.

Израз на прогресивното и високотехнологично развитие на веригата е и модерният складово-логистичен център в с. Равно поле. Идеята за него назрява с разрастването на бизнеса в средата на миналото десетилетие. Сертифициран като от инвестиция клас А от Българската агенция за инвестиции и пуснат в експлоатация през 2018 г., в него са вложени над 50 млн. лв. Оборудван е с една от най-иновативните системи за обработка на поръчки в света и бива определян като най-модерния складово-логистичен център в бранша в Югоизточна Европа.

Логистичната база е с площ от 21 154 кв.м. и работи с австрийската автоматизирана система OSR Shuttle, която значително увеличава продуктивността и оптимизира процесите на логистичната услуга. Две от складовите сгради са оборудвани със собствени фотоволтаични централи, благодарение на които процесите се захранват от собствена възобновяема енергия.

Постепенно успешният мениджмънт и добрите резултати на българското подразделение отреждат на „Office 1 България“ все по-важна роля в управлението и развитието на международната верига. Така се стига до…

едно огромно постижение за българския пазар

… а именно смелият ход на Кооперация „Панда“ в началото на 2018 г., чрез който българската компания придобива световните права върху марката Office 1 Superstore, ставайки единствен неин собственик за целия свят. Две години по-късно се ребрандира и съкращава името си на Office 1, като променя и логото си.

Осъвременяването на марката върви ръка за ръка с трансформирането на дейността. Днес компанията предлага цялостна фулфилмънт услуга за клиенти, които търсят най-високо качество, прецизност и бързина при доставките и съхранението на стоките си.

Наличностите на клиентите се съхраняват в модерната логистична база, а все по-успешното управление на компанията дава възможност веригата да разрасне своето продуктово портфолио. Днес, освен че е лидер в България в сферата на офис продуктите, Office 1 предлага и огромно разнообразие от мебели, рекламни материали и печатни услуги, техника, хигиенни материали, луксозни стоки и много други.

Освен със своите над 130 000 бизнес клиенти, компанията работи активно и с училища и детски градини, на които помага да изградят и оборудват една модерна, технологична и вдъхновяваща учебна среда.

Характерно за Office 1 днес е, че предоставя цялостни решения на клиентите си и ги реализира. Освен на пазара за офис продукти, брандът се позиционира и като създател на „новата мебелна реалност“. Чрез дейността на своя отдел „Интериорни решения“, Office 1 съумява да предложи на клиентите си съдействие в целия процес – от концепцията, през 3D проекта, до реализацията му с мебели от собствени и утвърдени световни марки.

Със своите 64 обекта в страната, Office 1 има една от най-развитите магазинни мрежи в България. В нея клиентите имат достъп до продуктово портфолио от над 120 000 артикула, могат да тестват мебелното оборудване на място в шоурумите и да изберат подарък за специален повод от луксозните щандове, разчитайки на консултация от компетентни и мотивирани професионалисти.

Плановете на Office 1 за бъдещето са амбициозни и включват разширение на логистичната база и магазинната мрежа, инвестиция в човешкия ресурс чрез обучения и социални придобивки, експанзия на бизнеса в Европа, разработване на фулфилмънт услугата, увеличение на стоковите наличности и продуктовото портфолио.

economic.bg

Продължи с четенето

България

Еврозоната се отлага за 2026 г., а кабинетът се разбърза със Закона за еврото

Published

on

Продължи с четенето

България

Европейската комисия представи четири препоръки за българската икономика

Published

on

Европейската комисия представи днес препоръки за икономическото развитие на страните от ЕС, предаде БТА. За България Комисията издаде четири препоръки.

За следващата година ЕК очаква нашата страна да ограничи общия бюджетен дефицит под три процента от БВП и да запази равнището на държавния дълг в разумни граници в средносрочен план. Препоръчва се значително ускоряване на изпълнението на програмите на политиката на сближаване и по плана за възстановяване и устойчивост и за енергиен преход, включително с подобряване работата на администрацията и повишаване качеството на процедурите за обществените поръчки, както и укрепване на дейността на регулаторите.

Комисията очаква България да подобри образователния процес и уменията на работниците, както и да намали зависимостта от изкопаемите горива. Според ЕК е необходимо внедряването на възобновяеми енергийни източници при осигуряването на централно отопление, включително от ветрогенератори. Препоръчва се нашата страна да подобри възможностите за съхранение на енергия и на електропреносната мрежа, както и да подпомогне енергийно бедните граждани. Според ЕК е необходимо България да развие допълнително градския транспрот и железниците, включително с изграждането на необходимата инфраструктура.

Продължи с четенето

България

OMV представя нова бранд идентичност за търговската мрежа в Централна и Източна Европа

Published

on

  • Процесът по ребрандиране ще се осъществи в следващите 3 години на 1 000 бензиностанции в общо 7 държави
  • Новата идентичност на марката е в унисон с маркетинговата стратегия на OMV: да бъде предпочитаният партньор за устойчиви мобилни решения и сега, и в бъдеще
  • Forward for Good: Основен фокус на новата корпоративна идентичност на OMV са устойчивостта и кръговата икономика

OMV предприема следваща ключова стъпка към своята трансформация, предаде AutoZona.bg. Компанията представя обновяване на корпоративната си идентичност, което ще се случи в следващите 3 години на територията на 7 държави – Австрия, Румъния, Унгария, Словакия, Чехия, България и Сърбия. Чрез нея се поставя и нов стратегически фокус за създаване на свят, където устойчивата енергия, устойчивата мобилност и устойчивият начин на живот се превръщат в реалност за всички.

 Бранд идентичността и дизайнът ще бъдат напълно обновени навсякъде – както в бизнес към бизнес (B2B) частта, така и в бизнес към потребител (B2C). Новият дизайн ще бъде въведен поетапно на 1 000 бензиностанции, които обслужват повече от 650 000 клиенти всеки ден. Обновената бранд идентичност ще обхване и бързо разрастващата се мрежа от зарядни станции eMotion за електрически превозни средства. Приблизително 1.5 милиона бизнес карти ще бъдат актуализирани в следващите 3 години. Част от процеса е и дигиталната трансформация, която ще започне с уебсайта на OMV Group (new.omv.com), и ще продължи с приложението OMV MyStation, което се използва от повече от 1 милион потребители в Централна и Източна Европа.

OMV_01

„Неизменна част от работата ни в OMV е да бъдем част от мобилността на хората. Затова основната ни цел е да продължаваме да улесняваме и подобряваме обслужването, като надхвърляме очакванията, отговаряме на променящите се потребности на нашите клиенти и им предлагаме широк спектър от иновативни, устойчиви и дигитални решения. Новата ни бранд идентичност и мотото “Forward for Good” отразяват стратегията на компанията, пътя на трансформация и нагласата ни към бъдещето.“, заяви Ангел Тухов, управител и мениджър „Верига бензиностанции“ на OMV България.

Визуалната идентичност от 1995 г. се актуализира посредством цялостна стратегия за бранда. Основният елемент в новия дизайн е символ, който представя посоката на OMV като интегриран бизнес в сферата на химикалите, горивата и енергията, основан на принципа за устойчивост и кръговата икономика. Новият визуален символ олицетворява непрекъснато движение и прогрес, надгражда успешното минало и чертае пътя към утрешния ден. Цветовете на новия дизайн препращат към произхода и историята на бранда. В същото време, адаптирането на основната цветова палитра поставя по-ясни акценти и предлага надеждна, модерна основа за комуникация в дигиталната среда с перспектива за устойчивост в бъдещето.

OMV_BILLBOARD

Продължи с четенето

ПОПУЛЯРНО

You cannot copy content of this page