Connect with us

Икономика

Office 1 с цялостни решения за бизнеса

Публикувано преди

на

Годината е 1998-а, когато международният бранд Office 1 Superstore навлиза в България и преобръща представата за търговия с офис продукти. По онова време не е изненада, че една модерна компания бързо успява да се превърне в лидер на пазара. По-интересен обаче е пътят ѝ през следващите 24 години и това как глобалният бранд става собственост на българи.

Пътят на успешния български мениджмънт

Историята на Office 1 започва още през 80-те години на миналия век и води началото си от Маями, щата Флорида. Веригата навлиза у нас под името Office 1 Superstore, след като Кооперация „Панда“ получава мастър франчайз за територията на България. Първият магазин от веригата отваря врати в София през юни 1998 г.

През следващите бурни две десетилетия, докато конкуренцията става все по-голяма, компанията развива широка търговска мрежа в цялата страна. Прави обаче и редица ключови за времето си крачки в дигитална посока – въвежда ERP система и става една от първите български фирми със собствена онлайн платформа за корпоративни клиенти.

Израз на прогресивното и високотехнологично развитие на веригата е и модерният складово-логистичен център в с. Равно поле. Идеята за него назрява с разрастването на бизнеса в средата на миналото десетилетие. Сертифициран като от инвестиция клас А от Българската агенция за инвестиции и пуснат в експлоатация през 2018 г., в него са вложени над 50 млн. лв. Оборудван е с една от най-иновативните системи за обработка на поръчки в света и бива определян като най-модерния складово-логистичен център в бранша в Югоизточна Европа.

Логистичната база е с площ от 21 154 кв.м. и работи с австрийската автоматизирана система OSR Shuttle, която значително увеличава продуктивността и оптимизира процесите на логистичната услуга. Две от складовите сгради са оборудвани със собствени фотоволтаични централи, благодарение на които процесите се захранват от собствена възобновяема енергия.

Постепенно успешният мениджмънт и добрите резултати на българското подразделение отреждат на „Office 1 България“ все по-важна роля в управлението и развитието на международната верига. Така се стига до…

едно огромно постижение за българския пазар

… а именно смелият ход на Кооперация „Панда“ в началото на 2018 г., чрез който българската компания придобива световните права върху марката Office 1 Superstore, ставайки единствен неин собственик за целия свят. Две години по-късно се ребрандира и съкращава името си на Office 1, като променя и логото си.

Осъвременяването на марката върви ръка за ръка с трансформирането на дейността. Днес компанията предлага цялостна фулфилмънт услуга за клиенти, които търсят най-високо качество, прецизност и бързина при доставките и съхранението на стоките си.

Наличностите на клиентите се съхраняват в модерната логистична база, а все по-успешното управление на компанията дава възможност веригата да разрасне своето продуктово портфолио. Днес, освен че е лидер в България в сферата на офис продуктите, Office 1 предлага и огромно разнообразие от мебели, рекламни материали и печатни услуги, техника, хигиенни материали, луксозни стоки и много други.

Освен със своите над 130 000 бизнес клиенти, компанията работи активно и с училища и детски градини, на които помага да изградят и оборудват една модерна, технологична и вдъхновяваща учебна среда.

Характерно за Office 1 днес е, че предоставя цялостни решения на клиентите си и ги реализира. Освен на пазара за офис продукти, брандът се позиционира и като създател на „новата мебелна реалност“. Чрез дейността на своя отдел „Интериорни решения“, Office 1 съумява да предложи на клиентите си съдействие в целия процес – от концепцията, през 3D проекта, до реализацията му с мебели от собствени и утвърдени световни марки.

Със своите 64 обекта в страната, Office 1 има една от най-развитите магазинни мрежи в България. В нея клиентите имат достъп до продуктово портфолио от над 120 000 артикула, могат да тестват мебелното оборудване на място в шоурумите и да изберат подарък за специален повод от луксозните щандове, разчитайки на консултация от компетентни и мотивирани професионалисти.

Плановете на Office 1 за бъдещето са амбициозни и включват разширение на логистичната база и магазинната мрежа, инвестиция в човешкия ресурс чрез обучения и социални придобивки, експанзия на бизнеса в Европа, разработване на фулфилмънт услугата, увеличение на стоковите наличности и продуктовото портфолио.

economic.bg

Продължи с четенето

Икономика

Петролът пое надолу в началото на седмицата

Published

on

Цените на петрола се понижиха в азиатската търговия днес, тъй като опасенията за по-слабо търсене в най-големия световен вносител на петрол Китай оказаха натиск върху пазарните нагласи. Инвеститорите същевременно насочват вниманието си върху напредъка в преговорите за прекратяване на огъня в Близкия изток, които биха могли да намалят рисковете за доставките, информира Ройтерс, предаде БТА.

Фючърсите на суровия петрол сорт Брент поевтиняха с 13 цента или 0,2 на сто до 79,55 долара за барел. Котировките на американския лек суров петрол загубиха 13 цента или 0,2 на сто до 76,52 долара за барел.

Контрактите и на двата сорта отстъпиха близо 2 на сто в петък, след като инвеститорите смекчиха очакванията си за ръст на търсенето от страна на Китай, но приключиха седмицата до голяма степен без промяна спрямо предходната седмица, след като поредицата икономически данни от САЩ миналата седмица показа, че инфлацията е умерена, а разходите в търговията на дребно са стабилни.

Продължи с четенето

България

Еврозоната се отлага за 2026 г., а кабинетът се разбърза със Закона за еврото

Published

on

Продължи с четенето

България

Европейската комисия представи четири препоръки за българската икономика

Published

on

Европейската комисия представи днес препоръки за икономическото развитие на страните от ЕС, предаде БТА. За България Комисията издаде четири препоръки.

За следващата година ЕК очаква нашата страна да ограничи общия бюджетен дефицит под три процента от БВП и да запази равнището на държавния дълг в разумни граници в средносрочен план. Препоръчва се значително ускоряване на изпълнението на програмите на политиката на сближаване и по плана за възстановяване и устойчивост и за енергиен преход, включително с подобряване работата на администрацията и повишаване качеството на процедурите за обществените поръчки, както и укрепване на дейността на регулаторите.

Комисията очаква България да подобри образователния процес и уменията на работниците, както и да намали зависимостта от изкопаемите горива. Според ЕК е необходимо внедряването на възобновяеми енергийни източници при осигуряването на централно отопление, включително от ветрогенератори. Препоръчва се нашата страна да подобри възможностите за съхранение на енергия и на електропреносната мрежа, както и да подпомогне енергийно бедните граждани. Според ЕК е необходимо България да развие допълнително градския транспрот и железниците, включително с изграждането на необходимата инфраструктура.

Продължи с четенето

ПОПУЛЯРНО

You cannot copy content of this page