
Lamborghini продължи положителната си тенденция от началото на годината и постави нов рекорд, приключвайки най-добрите си шест месеца до края на юни 2022 г. по отношение на продажби, оборот и рентабилност.
Глобалните доставки възлизат на 5090 единици (+4,9%), докато по отношение на финансовите показатели оборотът достигна 1,33 милиарда евро, което бележи увеличение от 30,6% през първите шест месеца на 2021 г. Оперативната печалба също се повиши с 69,6% от € 251 милиона до 425 милиона евро. Съответният оперативен марж беше 31,9% след 24,6% през предходния годишен период. Увеличаването на рентабилността през първата половина на годината се дължи на увеличаването на обемите; продуктовия микс; по-висока персонализация; и положителни валутни курсове.
Щефан Винкелман, председател и главен изпълнителен директор на Automobili Lamborghini, коментира: „Стигнахме до края на една изключителна първа половина на годината, въпреки продължаващата несигурност, причинена от геополитическата ситуация. Перспективата е също толкова положителна, като приетите поръчки вече покриват цялото производство през 2023 г.“
Паоло Пома, управляващ директор и финансов директор на Automobili Lamborghini, добави: „Времето е много предизвикателно, но Lamborghini го посреща успешно благодарение на ясна дългосрочна стратегия, която е подкрепена от голямата привлекателност на марката. Резултатите от първото полугодие подчертават положителната тенденция и укрепват убеждението ни, че можем да завършим 2022 г. със значително увеличение на резултатите спрямо предходната година.“
Има балансирано разпространение на доставките до клиентите в трите макрорегиона, в които Lamborghini е представена, като Америка, Азиатско-тихоокеанският регион и EMEA (Европа, Близкият изток и Африка) представляват 34%, 25% и 41% от световните обеми съответно. По-конкретно, САЩ е пазар номер едно (1521 единици), следван от континентален Китай, Хонконг и Макао (576), Германия (468), Обединеното кралство (440) и Близкия изток (282).
По отношение на моделното разделение, Urus Super SUV е отговорен за 61% от продажбите, докато Huracán и Aventador суперспортни автомобили (последният от които достига края на производството) представляват 39%. Сред новите продукти тази година беше даден много топъл прием на Huracán Tecnica, който беше представен през април: моделът със задно задвижване с нов дизайн и последно поколение V10 двигател осигурява забавно шофиране и на двете път и писта. Започвайки през август, тази година ще има три съобщения за нови продукти: две относно Urus и едно Huracán.
източник: media.lamborghini.com
ВИДЕО: Лазарки обиколиха къщите в с. Приселци
април 8, 2023Изграждат чешма до дом „Младост“
март 13, 2023
Comments are closed.
World News
-
Кои са кандидатите за държавен представител в Надзорния съвет на Лукойл?
септември 6, 2023 -
Горивата продължават да поскъпват! Ще стигнат ли 3 лева?
август 8, 2023 -
От днес без син талон за шофьорите
август 7, 2023