Connect with us

Икономика

Добивът на петрол в Русия може да спадне с 1,4 милиона барела на ден през 2023 г.

Публикувано преди

на

Производството на петрол в Русия може да спадне с 1,4 милиона барела на ден (bpd) през 2023 г., след като ембаргото на ЕС върху вноса на суров петрол по море отпадне през следващия месец, според Международната агенция по енергетика (МАЕ).

ЕС беше намалил вноса си на суров петрол от Русия до 1,4 милиона барела на ден до октомври, но след като ембаргото влезе в сила, Москва може да се затрудни да пласира тези барели при настоящите си най-големи купувачи Китай, Индия и Турция, тъй като няма значителни покупки извън тези страни се появи въпреки огромните отстъпки, каза МАЕ в своя доклад за петролния пазар във вторник.

„По-нататъшното пренасочване на търговията би трябвало да помогне за облекчаване на натиска, но недостигът на танкери е сериозен проблем, особено за кораби от леден клас, които трябва да товарят от балтийските пристанища през зимата“, каза международната агенция.

ЕС успя да намали част от вноса си на руски суров петрол и продукти, но повече от 2 милиона барела на ден суров петрол и продукти ще трябва да бъдат заменени, когато ембаргото на ЕС влезе в сила, отбелязва МАЕ.

До октомври ЕС вече беше намалил вноса на руски суров петрол с 1,1 милиона барела на ден, но все още купуваше 1,4 милиона барела на ден. Що се отнася до дизела, ЕС намали вноса с 50 000 барела на ден до 560 000 барела на ден.

„Когато ембаргото върху суровината и продуктите влязат в пълна сила съответно през декември и февруари, ще трябва да бъдат заменени допълнителни 1,1 mb/d суров петрол и 1 mb/d дизел, нафта и мазут. Що се отнася до суровия петрол, не се е появило значително закупуване от Русия извън Китай, Индия и Турция въпреки огромните отстъпки“, каза МАЕ.

Ембаргото ще окаже натиск върху пазарните баланси на петрола, в допълнение към нивата на петролните запаси в развитите икономики, които са най-ниски от 2004 г., каза агенцията.

„Предложен таван на цените на петрола може да помогне за облекчаване на напрежението, но остават безброй несигурности и логистични предизвикателства“, отбелязва МАЕ.

Oilprice.com

Продължи с четенето

България

Еврозоната се отлага за 2026 г., а кабинетът се разбърза със Закона за еврото

Published

on

Продължи с четенето

България

Европейската комисия представи четири препоръки за българската икономика

Published

on

Европейската комисия представи днес препоръки за икономическото развитие на страните от ЕС, предаде БТА. За България Комисията издаде четири препоръки.

За следващата година ЕК очаква нашата страна да ограничи общия бюджетен дефицит под три процента от БВП и да запази равнището на държавния дълг в разумни граници в средносрочен план. Препоръчва се значително ускоряване на изпълнението на програмите на политиката на сближаване и по плана за възстановяване и устойчивост и за енергиен преход, включително с подобряване работата на администрацията и повишаване качеството на процедурите за обществените поръчки, както и укрепване на дейността на регулаторите.

Комисията очаква България да подобри образователния процес и уменията на работниците, както и да намали зависимостта от изкопаемите горива. Според ЕК е необходимо внедряването на възобновяеми енергийни източници при осигуряването на централно отопление, включително от ветрогенератори. Препоръчва се нашата страна да подобри възможностите за съхранение на енергия и на електропреносната мрежа, както и да подпомогне енергийно бедните граждани. Според ЕК е необходимо България да развие допълнително градския транспрот и железниците, включително с изграждането на необходимата инфраструктура.

Продължи с четенето

България

OMV представя нова бранд идентичност за търговската мрежа в Централна и Източна Европа

Published

on

  • Процесът по ребрандиране ще се осъществи в следващите 3 години на 1 000 бензиностанции в общо 7 държави
  • Новата идентичност на марката е в унисон с маркетинговата стратегия на OMV: да бъде предпочитаният партньор за устойчиви мобилни решения и сега, и в бъдеще
  • Forward for Good: Основен фокус на новата корпоративна идентичност на OMV са устойчивостта и кръговата икономика

OMV предприема следваща ключова стъпка към своята трансформация, предаде AutoZona.bg. Компанията представя обновяване на корпоративната си идентичност, което ще се случи в следващите 3 години на територията на 7 държави – Австрия, Румъния, Унгария, Словакия, Чехия, България и Сърбия. Чрез нея се поставя и нов стратегически фокус за създаване на свят, където устойчивата енергия, устойчивата мобилност и устойчивият начин на живот се превръщат в реалност за всички.

 Бранд идентичността и дизайнът ще бъдат напълно обновени навсякъде – както в бизнес към бизнес (B2B) частта, така и в бизнес към потребител (B2C). Новият дизайн ще бъде въведен поетапно на 1 000 бензиностанции, които обслужват повече от 650 000 клиенти всеки ден. Обновената бранд идентичност ще обхване и бързо разрастващата се мрежа от зарядни станции eMotion за електрически превозни средства. Приблизително 1.5 милиона бизнес карти ще бъдат актуализирани в следващите 3 години. Част от процеса е и дигиталната трансформация, която ще започне с уебсайта на OMV Group (new.omv.com), и ще продължи с приложението OMV MyStation, което се използва от повече от 1 милион потребители в Централна и Източна Европа.

OMV_01

„Неизменна част от работата ни в OMV е да бъдем част от мобилността на хората. Затова основната ни цел е да продължаваме да улесняваме и подобряваме обслужването, като надхвърляме очакванията, отговаряме на променящите се потребности на нашите клиенти и им предлагаме широк спектър от иновативни, устойчиви и дигитални решения. Новата ни бранд идентичност и мотото “Forward for Good” отразяват стратегията на компанията, пътя на трансформация и нагласата ни към бъдещето.“, заяви Ангел Тухов, управител и мениджър „Верига бензиностанции“ на OMV България.

Визуалната идентичност от 1995 г. се актуализира посредством цялостна стратегия за бранда. Основният елемент в новия дизайн е символ, който представя посоката на OMV като интегриран бизнес в сферата на химикалите, горивата и енергията, основан на принципа за устойчивост и кръговата икономика. Новият визуален символ олицетворява непрекъснато движение и прогрес, надгражда успешното минало и чертае пътя към утрешния ден. Цветовете на новия дизайн препращат към произхода и историята на бранда. В същото време, адаптирането на основната цветова палитра поставя по-ясни акценти и предлага надеждна, модерна основа за комуникация в дигиталната среда с перспектива за устойчивост в бъдещето.

OMV_BILLBOARD

Продължи с четенето

ПОПУЛЯРНО

You cannot copy content of this page